majjaeriksson

Stöckhölm

Kategori: Maja

Hej! Jag är tillbaka på landet och nu har jag höstlov!

Det var bra i Stockholm. Vi var på Fotografiska och Moderna museet och på teater och på studiebesök i en fotostudio och fotade själva och vi hade det bra helt enkelt. Men så känner man sig ju lite vilsen i storstan - såklart!

Vi står och väntar på att det ska bli grönt. Och ni vet hur det är. Ganska många går över även fast det är väldigt rött. En man kollar på oss. Kommer fram. Säger: Behöver ni hjälp eller? Vi svarar förvånat att nej, vi väntar bara på att det ska bli grönt. Slutsats: Man ser lika vilsen ut som man känner sig! ;)









Ni får se mer en annan dag! Jag måste studera bilderna lite mer själv och fundera på vilka jag ska välja ut till mitt tema... Jag har valt att ha "gult" som tema. Det ska vara olika motiv och olika kompositioner på varje bild, men det alla har gemensamt är att det är något gult i bilden... Har jag tänkt! Kan nog blir bra tror jag! Får fila på det och återkomma!

Maja.

Kommentarer

  • Lille säger:

    Hihi, här i stockholm går vi mot röd gubbe, så ere bah :D

    2011-10-28 | 18:50:20
  • mormor säger:

    Vilka bilder... framförallt den med moln över Gamla stan..



    Kram

    2011-10-28 | 23:37:54

Kommentera inlägget här: