majjaeriksson

Trötthet

Kategori: Maja

Halloj på fredagen!

Idag fick vi dra varsin lapp. På varje lapp stod en känsla. Uppdraget var att fota känslan man fick. Jag fick "trötthet" och det kändes väldigt bra då andra fick ord som empati och lust. Skönt med lite tur ibland alltså! ;)

Trötthet:






Ganska nöjd. Men det var inte helt lätt ändå!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag rullar ner till stationen och bussen som tar mig till Tranås och pendeln som tar mig till Mjölby och Moa som tar mig till Sonnorp. Reseeftermiddag alltså, men det känns rätt skönt faktiskt!

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Snyggt! Tycker du tolkade känslan riktigt bra :)

    2011-10-21 | 22:26:01
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se/
  • faster säger:

    Kanon Maja...man kan ju verkligen se hur tröttheten drabbat dessa ting:)lövet i stupprännan min favvo!!

    2011-10-25 | 11:24:58

Kommentera inlägget här: