majjaeriksson

It's friday

Kategori: Maja

Här kommer ett hej från Sonnorp: HEJ!

Jag sitter här med en liten ångerkänsla inom mig... Mellan Mjölby och Motala finns ett fält med solrosor. De är lite vissna nu, men fina, tror jag... Jag ville stanna och fota de, men upptäckte fältet för sent! Kunde vänt men det var ganska mycket trafik och då hade det blivit vänstersväng sen och... Men nu ångrar jag mig iallafall. De hade blivit så fint tror jag. Så nu får både ni och jag försöka se bilderna framför oss istället. Tänk er: Sol på väg ner nästan. Ljusblå himmel. Fina höstfärger. Och lite vissna men åå så vackra solrosor.¨

Tusan också! Kanske tar jag en tur dit på söndag. Om det är sol då!

Något roligare: Mamma och jag besökte stan i Mjölby en stund. Jag köpte en jeansklänning/tunika! :)

Íkväll ska jag mysa här hemma i Sonnorp.
Imorgon ska jag besöka frissan och bibblan och sen ska jag träffa Moa. Vi ska sova i Rose-Maries och Steves hus och vakta deras katter. Ska bli mysigt och kul! Får se vad vi hittar på! Och på söndag blir det förhoppningsvis solrosfotografering också då! ;)

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: