majjaeriksson

A little bit of this and a little bit of that

Kategori: Maja


Bara för att jag gillar denna bild

Det här med att göra passpartou är kanske inte den optimala sysselsättningen för min del.
1. Jag är nervös att det ska bli fel.
2. Jag är slarvig.
Jobbig kombination va!? Nej, men det blev bra, efter bara ett litet snedsteg. Så nu hänger mitt foto (och alla andras) så fint borta i estethuset.

Och alldeles nyss var det Jazz á la carte i hörsalen. Alltså ett härligt band med Zoie Finer i spetsen (Ja, hon är syster till Sara Dawn Finer.) Det var kul att lyssna på så här på eftermiddagen!

Och nu tänkte jag packa. För imorgon drar jag till Motala och hit kommer jag inte tillbaka förrän efter lovet då det är Stockholm som gäller nästa vecka! :)

När jag har packat lite ska jag promenera lite, sen äta middag lite och sen stickklubba lite! :)

Hoppas att ni också har en bra torsdag!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Låter som en härlig torsdag!!

    2011-10-20 | 18:33:05
  • mamma säger:

    Kul att det fungerade bra med den stora bilden.

    2011-10-20 | 20:35:28
  • Moa säger:

    Bra jobbat med passpartoun!

    Och en helt underbar bild med fin text! Du skulle börja sälja vykort! ;)

    2011-10-22 | 18:56:31

Kommentera inlägget här: