majjaeriksson

Visitkort, kalender, animerad film och studiofotografering

Kategori: Maja



Idag blev mina visitkort helt klara. Jag är riktigt nöjd faktiskt! Och det kändes proffsigt att hålla i den där lilla bunten. Haha. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla kort...

Min kalender blev också klar, men vi ska alla skriva ut de och binda ihop de samma dag. Så det blir väl någon dag framöver.

Efter lunch fortsatte Matilda, Lynn och jag med våran animerade film. Som vi trodde att vi skulle bli klara med. Men icke! Det är så krångligt med alla program och när man inte jobbat i de alls förut är det svårt att prova sig fram. Vi behöver mer hjälp helt enkelt! Hoppas vi löser det snart!

Imorgon kommer en fotograf hit. Han ska lära oss ett och annat om studiofotografering och ljussättning och så. Personligen känner jag väl inte att jag är eller vill vara någon studiofotograf, men det är klart att det kan vara bra att kunna och kul att lära sig! Rapport kommer självklart imorgon!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, det är väl bara att starta ett eget litet fotografbolag så du får nytta av dina kort vettja:D

    2011-11-29 | 19:36:38
  • mamma säger:

    Väntar på att få ett visitkort.Jag tror att lite ljussättningstips är bra att ha, kunskap är inte tungt att bära.

    2011-11-29 | 20:03:40
  • Maria Eriksson säger:

    Jättefint visitkort !!! Jag vill GÄRNA ha ett :)

    2011-12-05 | 14:58:48

Kommentera inlägget här: