majjaeriksson

Hej på lunchen!

Kategori: Maja

Jag är tillbaka i Nässjö. Idag gör vi kalendrar eller almenackor, kan någon tala om för mig vad skillnaden är!? Det är lite klurigt, men det kan väl vara kul. ;)
Jag mår bra i halsen, men känner mig lite trött och seg. Kanske inte så konstigt eftersom jag legat i soffan i en veckas tid...
Här är det iallafall sig likt, vilket jag tycker är bra!
Just nu sitter jag på mitt rum och skriver ner vad jag ska köpa när jag orkar ta mig till affären:

schampoo
tvål
toapapper
batterier
+ något gott för det är jag värd

Får se om jag orkar cykla till affären idag eller om jag känner att jag behöver vila lite till!

Hoppas att ni har en fin måndag!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Skönt att du är på benen igen...klart du ska unna dej något gott...hoppas du orkade iväg till affären!!Kram faster

    2011-11-14 | 15:22:53
  • mormor säger:

    Skööönt att du är på benen igen.

    Något gott är du alltid värd.



    Kram

    2011-11-14 | 16:29:32

Kommentera inlägget här: