majjaeriksson

En månad till julafton

Kategori: Maja

Idag är det en månad kvar till julafton, det är inte mycket det!

Vi blev inte klara med animationen idag... Vi jobbade verkligen hela dagen fram till klockan fem. Och nu är jag så trött att det känns som att jag har gröt i huvudet och ögonen svider lite sådär, ni vet. Men vi har fått dispens. Vi får jobba klart med filmen i godan ro nästa vecka. Man vill ju inte stressa fram något som blir halvbra när man lagt ner så mycket tid och energi på projektet. Men imorgon ska vi jobba på lite till. Och så städa (det ser ut som ett mindre kaos i hela rummet som vi varit i). Och se de andras filmer. Om de hunnit klart förstås...

Men ni kan få en lite behind-the-scenes bild:


Och imorgon på kvällen ska jag dra ner till stationen och hämta min kära vän Moa som ska vara här med mig i helgen. Jippiiii! Det ska bli så kul så kul!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jag är nyfiken på musiken till munbilden.

    2011-11-24 | 19:15:10

Kommentera inlägget här: