majjaeriksson

Uppdrag: muffinsbak

Kategori: Maja

Idag ska jag bege mig till annan ort med mormor, moster, mamma, två systrar och en kusin. Jag kan inte säga vart vi ska för mormor får inte veta. Mitt uppdrag är att baka muffins till mellis/fika...

 

 

Muffinsarna är nu i ugnen och jag är väldigt spänd på resultatet. Det är bautamuffins och jag fyllde de nog till 3/4 istället för till 1/2... Så, jag är lite orolig. Känns lite jobbigt att vårt fika hänger på mig liksom... Men men, jag får väl köpa ett paket Brago om de blir en ända stor muffins. Eller ta med mig bestick så att vi kan dela! :O

Vi kommer hem på söndag och då dyker det upp ett litet blogginlägg här, såklart!

Trevlig helg! :)

Kommentarer

  • faster säger:

    Åh det kommer säkert bli alldeles underbara muffins...o ha det så kul p¨å ert äventyr...jag tror jag vet vart ni ska.)kram

    2011-05-06 | 15:19:53
  • Freja&Moa säger:

    Det ser ut att bli fina muffinsar! :) Hoppas att ni har en trevlig resa!

    KRAM

    2011-05-07 | 22:58:41

Kommentera inlägget här: