majjaeriksson

just do it!

Kategori: Maja

Hejsan!
Igår hann jag avverka många humör och känslor. Jag är en sån som växlar fort. Det händer ju inte så fasligt mycket i mitt liv nu och jag vet inte hur det blir i höst. Men samtidigt är det skönt att inte ha så mycket att göra. Faktiskt. Och kanske och förhoppningsvis är detta min chans att inte göra någonting. Det kanske är nyttigt det med... Att just inte gör någonting just nu, för sen när det drar igång då drar det väl igång för alltid!? Jag tror det. Så nu får jag njuta av den lediga tiden. Av sommaren och hålla tummarna för hösten helt enkelt. Det gäller bara att ha rätt inställning och ta vara på det som är viktigt just nu!

Jag tycker att ni ska kolla på den här videon, när ni har gjort det kommer ni vara lite gladare, oavsett hur ni kände innan:



Så himla gullig kille!

Nej, vet ni vad, nu ska jag göra det bästa av den här söndagen! Bäst att hoppa ur mysdressen och hoppa i gräsklipparkläderna!

Ha det bra!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: