majjaeriksson

Det är lättare att leva när det är sommar!

Kategori: Maja

Hej!

Vad skönt väder det är! Solen steker och himlen är alldeles och bara blå. Jag har hållit mig ute en hel del faktiskt: räknat får/lamm, klippt gräs, plockat blommor, vattnat odlingar och solat och sånt som man gör när det är sommar! Men nu är jag inne ett tag. Och svalkar av mig. Det bränner faktiskt på bra där ute! :)

Annars då...
Jo, imorgon tänkte jag åka till stan för att lämna böcker och låna nya och lämna hyrfilm och handla två födelsedagspresenter.
 
Och så har jag bestämt vilka recept jag ska prova denna vecka. Det ska bli spännande och förhoppningsvis gott!

På onsdag eftermiddag kommer min vän Anneli hit. Hon ska hälsa på lammisarna och så tänkte vi fika lite.

Sen är det ju långhelg, så det blir lite extra sällskap denna vecka, det gillar jag! Och snart har ju båda mina syrror sommarlov, det ser jag framemot!

Jaa, det är väl ungefär så livet ser ut nu! Det är ju lättare att leva när det är sommar! ;)

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: