majjaeriksson

Vi kan väl kalla det en dröm

Kategori: Maja



Jag skulle vilja åka runt i världen och fotografera. Is. Öken. Regnskog. Stad. Landsbygd. Kanske skildra olika liv. Eller bara olika miljöer. Vilket äventyr det skulle vara.

Jag vet inte när jag skulle göra det och vad jag skulle göra med resultatet och jag vet verkligen inte hur det skulle vara genomförbart rent ekonomiskt. Men det är som mamma brukar säga: "man får önska sig vad man vill." 

Det är en dröm. Jag skulle vilja resa omkring med kameran i hand och fånga världens kontraster på bild. Det är en dröm.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    åh låter som en underbar resa...o jag skulle lätt följa dej på din reseblogg:)...o det är sant..att önska sig får man....för plötsligt kanske det händer???!!!km

    2011-03-31 | 14:18:35
  • Freja säger:

    Gör det till en sanndröm ba!

    2011-03-31 | 14:50:48
  • Lollo säger:

    Jättefin bild!! och jag tycker att du ska satsa på att uppfylla drömmen! <3

    2011-03-31 | 18:54:55
  • Moa säger:

    Då vill jag följa med!!!

    2011-04-03 | 11:14:00

Kommentera inlägget här: