majjaeriksson

Tjena!

Kategori: Maja


Kolla in denna video. Det är på riktigt, ett bröllop och alla dansar. Underbart tycker jag! :)

Spinningen igår gick fint. Jag tror att jag känner att alla dessa gånger har gett någonting. När jag sitter där på cykeln nu så känns det bättre, jag orkar mer. Det känns riktigt bra, jag är så stolt över lata mig som tränar så duktigt!

Idag blir det Norrköping och hockey med Lisa, Matheus och Ellen. Det är kval till Allsvenskan och Vita hästen(Norrköping) möter Tingsryd. Matchen är ikväll, men vi åker nog mot Nörrping i eftermiddag. Det blir trevligt värre det, tror jag! :)

Ha det jättebra och glöm inte att dansa lite på måndagen! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt med spinningen! Heja på:D

    2011-03-28 | 18:35:26

Kommentera inlägget här: