majjaeriksson

sovproblem löst och planering över chatten

Kategori: Maja

Emellanåt har jag lite svårt att sova längre en till typ fem eller sex. Det beror på att jag har ett duntäcke och när det blir för varmt vaknar jag. Det är ett jobbigt sätt att vakna på. Men det är ett skönt sett att gå och lägga sig på. Så igår kom jag på det: Jag går och lägger mig under duntäcket och sen när jag vaknar tidigt på morgonen så byter jag till mitt vanliga täcke som jag har bredvid mig i sängen. Och vet ni vad!? Det fungerade faktiskt. Imorse vaknade jag vid fem eller sex och bytte täcke och somnade om lite till! Dock bara till strax innan nio så jag kanske skulle haft bara ett påslakan i sängen så att jag kunde somnat om ytterligare en gång och vaknat typ tio iallafall! Får testa det! ;)

Idag har jag en liten sak planerad, jag ska träffa Moa på chatten i eftermiddag. Haha. Jag vet, det låter ju ganska nördigt. Men vi ska faktiskt planera veckan som börjar imorgon, vi känner för att hitta på lite skoj!
Kanske kan jag visa er min veckoplanering ikväll, den vill ni inte missa säger jag er!

Njut av söndagen och titta gärna in här igen, jag blir såå glad!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: