majjaeriksson

härliga dag

Kategori: Maja

Tjena! Idag har jag en bra dag. Jag började med en tallrik havregynsgröt för att sedan fara till Korpen och ett 75(!) minuter långt spinningpass. Men jag överlevde det med. ;)
Efter det har det blivit lite tv, skidor i alla dess former ni vet och sen gick jag och lillesyrran ut.
Så nu tycker jag att ni trycker igång videon här under och så bläddrar ni vidare neråt och kollar på dagens bilder:


Hasselnötter i skyn:


Pelle, som fyller 8,5 år idag, fick knäckebröd och blev överlycklig:


Tibbe solar sig:


Höstsko på vägg:


Bus och Ellen pussas:


Vårdropp:


Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Gudars vilka superfina bilder!! :D Jag skulle gärna rama in dem allihop! Hihi!

    Och vilket tufft spinningpass, nu vill jag också vara med nästa gång! :) ;)

    2011-03-05 | 20:36:51
  • Freja säger:

    Vilka underbara bilder! Är Pelle verkligen 8,5 år!!?? Jisses! Tiden går fort:) Och skön musik du!

    2011-03-06 | 16:13:30

Kommentera inlägget här: