majjaeriksson

(grön dryck) och film

Kategori: Maja

(Freja, drycken var varken absint eller päronsoda, det var Krus Brus förstås:
)

---------------------------------------------------------------------------------------

Film
Det är kul med film. Iförrgår fick Ellen och jag hem två nya filmer (jag rekomenderar lovefilm.se!) och vi har redan sett båda. Dels var det Skönheten och Odjuret

                       


Och Titanic
  

Båda filmerna var/är underbara. Skönheten och odjuret hade jag inte sett förut och Titanic hade jag sett, men den kan man ju se då och då!
Det är så härligt med film, jag älskar att försvinna in i en annan värld ett par timmar! ;)

Ellen och jag håller ju på och se klassiker nu då, så vi får se vilka det blir nästa månad... kanske Grinchen och Romeo och Julia eller King Kong och Mio min mio, vi får se! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Skönt att höra om krus bruset;D Måste säga att Titanic är en fantastisk film! Såg den för några veckor sen och jag gråter fortfarande floder! Stora floder

    2011-03-03 | 16:09:44
  • Moa säger:

    Härligt med film! :)

    2011-03-04 | 11:12:40

Kommentera inlägget här: