majjaeriksson

film, drömmar, håll tummar och ha en bra dag

Kategori: Maja



Igår såg Ellen och jag denna film. Jag tycker att ni ska se den! :)

Inatt har jag drömt en hel massa lustigt virrvarr:
- på skolan blev flera bilar, inklusive min Skoda, uppbrända. Det låg bara massa registreringsskyltar i en hög.
- en lärare från Södratiden fanns tillsammans med Platenklassen.
- jag lekt kurragömma med klassen
- pappa och jag var vid kassan på Linköpings simhall, han ville bara betala för två timmar och jag blev jättetjurig.

Ja, konstigt var det verkligen. Och nu sitter jag här med värsta morgonfrillan någonsin! Hehe.

Igår skickade jag iväg mina två första ansökningar, besked dröjer men håll tummarna!

Nu tycker jag att ni ska ha en jättebra tisdag! :)

Tjohejj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: