majjaeriksson

färg vs. svartvitt

Kategori: Maja

Jag gillar färg. Svartvitt kan ibland förstöra känslan av verkligheten, men samtidigt kan svartvitt ge något nytt till bilden. Vad tycker ni?

 

 

 

 

 

mmm, det beror ju på alltså... Jag gillar färg för det blir gladare och det är ju så verkligheten ser ut på riktigt. Men svartvitt bidrar ju med nån slags mystik. Det beror ju också på vad det är för slags foton... Jag blir lite sugen på att fota Ellen och göra färg vs. svartvitt. Får se om jag kan få henne till att leka modell snart... ;)

Nu ska jag laga lunch och sen ska jag fixa lite med diverse sökningar till hösten. :)

PS! Jag hoppas att ni inte missar föregående inlägg bara för att jag är lite bloggnördig och bloggar tätt inpå ibland" DS!

Maja.

Kommentarer

  • Fotograf Matilda Bäcker säger:

    Sv: Ja motljus är underbart :)

    2011-03-17 | 13:39:00
    Bloggadress: http://matildabacker.blogg.se/
  • Felicia (fotoblogg) säger:

    sv: åh tack :D

    fina bilder :)

    2011-03-17 | 19:42:46
    Bloggadress: http://macrobild.blogg.se/
  • faster säger:

    svart vita bilder tycker jag är läckert...helst på "folk"

    2011-03-17 | 22:29:21
  • Freja säger:

    Svartvitt kan liksom förstärka en del känslor och så.. Men färg är ju alltid härligt!

    2011-03-18 | 11:53:58

Kommentera inlägget här: