majjaeriksson

It was friday!

Kategori: Maja

Grillning av marschmellows:


Goood hallonpaj:


Lite sol och lite tyg:


Mina lagkamrater när vi spelade Kubb:






Fin kväll!

Imorgon är det en månad kvar tills jag flyttar.... Läskigt! Men spännande! Blandade känslor, men mest positiva. Jag ser framemot att göra ordning i mitt rum, se vilka pajsare jag ska gå med och börja läsa fotolinjen. Det måste bli bra!

Men innan dess händer det en hel del saker. Släktträff ikväll. Utflykt till Gränna med två fina vänner. Hemligresa 2-4 augusti. St.Anna 5-12 augusti. Med mera!

Det låter spännande va!? Fortsätta kika in här vettja, så får du se hur min sommar fortsätter och hur det går när det blir höst och nytt.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad spännande med flytten! Klart att det blir bra, det blir vad man gör det till vettu! :)

    2011-07-16 | 21:05:39

Kommentera inlägget här: