majjaeriksson

Fina foton och uttråkning

Kategori: Maja

Det blev bra bilder. Men inte svartvita. Vi tyckte det var härligare med färg. Jag gillar Ellens gula linne. Guldlockarna. Gröna fälten. Rosa klöverblommorna.

















Fina!

Annars känner jag mig ganska uttråkad. Jag känner mig kronisk uttråkad iochmed att jag inte gått i skolan sedan slutet av januari... Det är kul att hitta på grejer. Det gör mig glad. Att träffa vänner. Att bada. Att fota. Att åka på utflykt. Men när det är över så är jag uttråkad igen. Jag längtar till skolan börjar. Jag vill ha ett schema i min hand. Jag vill ha tider att passa.

Så, vad hittar jag på fram till den 17 augusti?
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra...
Men på tisdag blir det en hemlig utflykt med mormor, syrrorna och kusinerna.
Och på onsdag blir det Vadstena med Lollo. Fika och foto.

Guldkornen. Jag måste fixa fram guldkorn.

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    wow vilka lockar Ellen fick i håret...fint o kanon fina kort!kram

    2011-07-04 | 10:50:23

Kommentera inlägget här: