majjaeriksson

sunday

Kategori: Maja

Å så var söndagen här. Fast nu för tiden spelar ju inte dagarna så stor roll för mig. Blandade känslor det där.
Nu ska jag visa bilden som jag skickade med som cv-bild (sommarjobbsökare, ni vet):


Jag är inte direkt känd för att bli bra på bild och jag gillar't inte så värst. Men den här bilden från Gotlandsfärjan tycker jag faktiskt är helt okej.

Idag ska jag skriva matlista för den kommande veckan och ikväll är det Korpenträning som gäller. Inte så mycket planer alltså... ungefär som oftast.

Veckan som börjar imorgon ser ut så här än så länge:
Måndag: -
Tisdag: Spinning
Onsdag: -
Torsdag: Box
Fredag: Movieeftermiddag/kväll hos Moa plus övernattning.
Lördag: Vaknar hos Moa. Individuell korpenträning (inget pass alltså)
Söndag: -

Så jag har en del att fylla för att inte bli helt galen och klättra på väggarna. Men jag tror att det kommer bli en bra vecka!

Hoppas ni fortsätter läsa. Det gör mig glad! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken jättefin bild! Fast jag tycker visst att du brukar bli bra på kort:)Låter som en schysst veckoplanering hittills!

    2011-01-30 | 17:04:01
  • faster säger:

    Kanon fin bild ju!!

    2011-01-30 | 19:04:59
  • Moa säger:

    Jättefin bild!! :) Jag ser fram mot torsdag-fredag-lördag!! :D Hör av dig om du klättrar på väggarna! ;)

    2011-01-31 | 20:26:28

Kommentera inlägget här: