majjaeriksson

projekt och tjuvkik på vad som komma skall

Kategori: Maja

Japp, då var jag klar med mitt lilla projekt.
Så här såg den ut innan jag satte klorna i den:


Och så här ser den ut nu:






Det enda ni behöver är tidningar, tapetklister och något att sätta fast det på. Det kan vara en kruka, en pall, en låda eller vad som helst. Jag valde en låda med sex små lådor i. Runt om hela är det liksom på locket, ord/bokstäver/siffror i svart och vitt. Varje liten låda har en egen färg, röd, brun, grön, blå, rosa/lila och gul/orange.
Jag är nöjd. Den blev glad. Och det var roligt att göra. En sysselsättning jag rekommenderar helt enkelt!

Inlägg som kommer dyka upp de närmaste dagarna:
- Recept på världens godaste efterrätt
- Bokrecension
- Bilder från en härlig dag med Moa (som kommer gå av stapeln imorgon)

Så, håll er uppdaterade!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin lådda! Du är en riktig klippoklistrare du:) Ser fram mot kommande inlägg- spännande (speciellt efterrätten kanske...)

    2011-01-25 | 17:28:52
  • Jasmine säger:

    Roligt att vara kreativ!



    Svar: Tack för tipset om filmerbjudandet. Får kika in det.



    Kram

    2011-01-25 | 20:20:37
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
  • Moa säger:

    Superfin! Och ännu finare "live", den passar verkligen i ditt rum! ;)

    2011-01-26 | 19:26:02

Kommentera inlägget här: