majjaeriksson

it's monday

Kategori: Maja

Eftersom jag hoppade av kursen i torsdags/fredags så kan man säga att jag från och med idag "inte har något att göra". Jag ångrar inte valet jag gjorde, men det känns lite skrämmande. Det är skönt att ha ett schema att hänga upp livet på. Ibland kommer det vara underbart att vakna och känna att idag kan jag göra vad jag vill. Men ibland kommer jag vakna och tänka att va tusan ska jag göra idag? Men jag tror nog att jag kommer klara mig fint. Det finns ju alltid saker att göra.
Jag vet att det kan vara tråkigt att bara höra vad jag har gjort på dagen. Så jag lovar att försöka hitta på lite andra inlägg. Kanske om så projekt jag sysslat med, filmrecension, bokrecension, recept, listor, foton, hiss och diss, om träningen, dagens... mm.mm.
Redan imorgon tror jag att jag att jag kan visa er ett färdigt litet projekt som jag började med redan igår... Håll er uppdaterade!

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det låter spännande! Jag tror inte att det kommer bli tråkiga inlägg här inte!! :)

    2011-01-24 | 11:18:13
  • Freja säger:

    Du kommer få det skoj maja! Spännande med det däringa projektet du!

    2011-01-24 | 13:32:56
  • faster säger:

    Alltid kul att titta in här....o du kan börja med att sända hallontårtreceptet till faster.)km

    2011-01-24 | 15:04:07

Kommentera inlägget här: