majjaeriksson

you're gonna need a bigger boat

Kategori: Maja

Tjabba Tjena Hallå!
Igår var jag på stan. Som jag sa. Det var ganska tråkigt. Jag är ingen gå-på-stanare och speciellt inte själv. Men jag köpte det jag skulle och den som vill får gärna låna I rymden finns inga känslor men på fredag ska jag och Moa se den. Så det så! ;) Jag tog även några bilder i stan, men dom blev inte så... roliga. Det är så grått och trist nu.






När jag strosade omkring där i min egna värld så stannade en bil. Kvinnan i bilen vevade (säger man så när man liksom inte vevar?) ner rutan och frågade var Strandvägen låg. Jag förklarade. Eller jag försökte. Men det vet i katten om hon hitta dit alltså. Visst är det svårt att beskriva vägen så där!?

Igår började lillasyrran och jag med ett litet projekt (kan man säga), vi ska se klassiker. Film alltså. Klassiker som vi (eller ibland, en av oss) inte sett. Det kan vara allt från Grease 2 till Mio Min Mio till James Bond till Hajen. Igår såg vi Hajen. Vi var ganska rädda. Men mest innan. Den var ju inte så läskig! Mest för att hajen var så ful. Den såg inte alls äkta ut. Men okej, lite rädda var vi allt ändå, men inte såå fasansfullt nu-stänger-vi-av-rädda som vi nästan trodde innan att vi skulle va. Inte ens i närheten. Fast ibland skrek vi till och kramades hårt. Hahaha.

Haj då! (Jag skrev fel, men det blev ju kul!)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Glad jag blir ang filmen...jobbar natt nu så jag hör av mej nån dag o ser om den är ledig!Perfekt att kolla den på natten:)det törs jag va???Vi har ju lite filmer här hemma om ni vill låna ..bara att komma förbi o kolla vet ni!August har ju en hel del me.

    2011-02-01 | 14:34:34
  • Freja säger:

    Vilken kul grej med filmklassiker!

    2011-02-01 | 19:39:46

Kommentera inlägget här: