majjaeriksson

underbar lunch, underbar träning, underbar dag

Kategori: Maja

Det blev en underbar lunch hos Moa. Menyn kan ni läsa i föregående inlägg men nu ska ni få se bilder på maten.

Välkomstdrink:


Förrätt:


Varmrätt:


Efterrätt:


Moa hade verkligen gjort ett underbart jobb! :)

Vi gjorde även en film där vi liksom gjorde ett helt eget program. Jag skulle sååå gärna vilja visa den för er, men jag vet inte hur man gör för att lada upp den här!!! :(

Nu ikväll var Moa och jag på box.

Det här var en perfekt dag! :)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilken härlig lunch!! och vilken kul idé! Ni är för härliga.

    Kram mormor

    2011-02-11 | 00:01:31
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • faster säger:

    VA sa din kusin August...kör de halv åtta hos mej fast halv ett lunch....????konstigt!!!men ser mumsigt ut...eterrätt till lunch alltså??? hahaha jag bara log åt han!!!

    2011-02-11 | 13:01:01
  • Freja säger:

    ÅH! Så härligt och gott! wow, tror att jag ska tvinga Moa att laga samma meny till mej när jag kommer hem nästa gång...:)

    2011-02-11 | 14:47:32

Kommentera inlägget här: