majjaeriksson

usch för halsfluss och 2. Min första kärlek

Kategori: Maja



Vet ni någonting tråkigt? Det gör ni säkert, men kanske inte min tråkiga sak. Moa är sjuk. Halsflussig. Stackarn! Så det blir tyvärr ingen "Halv ett hos mig lunch" denna vecka. Det är synd. Men mest synd är det såklart om Moa. Krya på sig vännen!!

------------------------

Nu, över till dagens rubrik, Min första (och senaste) kärlek:
Vi var ett gäng kompisar som ofta var tillsammans. Så min första kärlek var först en vän. Fast jag tror att det fanns något där redan från början. Iallafall, vad jag nu kände växte och en dag blev vi tillsammans. Det var fina månader. Jag var så himla glad och jag kände något som jag aldrig känt förut. Tyvärr fick det inte ett lika fint slut. Han klantade sig. Jag var, och kommer alltid vara, ledsen för att det inte fick något ordentligt slut. Det blev liksom svårare för mig att förstå och släppa taget när jag inte riktigt förstod vad som hände/hade hänt. Jag är otroligt glad för de fina månaderna (ca 8) vi hade tillsammans, det är bara synd att sättet det slutade på liksom lägger en skugga över allt.

Nog babblat om det där. Jag längtar till den dagen då jag får uppleva kärlek igen. Hihi.

------------------------

I eftermiddag ska jag och min familj åka till Linköping. Det blir nog trevligt. :)

Ha en bra tisdag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: