majjaeriksson

Idag var det skönt att vara jag... och kommer katten gå ut?

Kategori: Maja

När klockan ringde drog jag på mig träningsoverallsbrallor över pyjamasbrallorna och så skjutsade jag Ellen till skolan. När hon var på plats tutade jag vidare mot Östenssons där jag unnade mig frallor (den senaste tiden har jag ätit havregrynsgröt till frukost). Sen styrde jag hemåt. Väl hemma drog jag av mig träningbrallorna och nu sitter jag här med pyjamasbyxor och en och en halv fralla i magen. Skönt va!? Jag tycker det. Just nu känns det bra.



Nu ska ni få se en liten serie... Kommer katten lämna stallets lite varmare vrå eller ej...






Något tveksam var hon allt, men ut kom hon. :)

Ta hand om er och ha en trevlig helg! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Log när jag läste...drog äver träningbyxor över pyjamas...precis vad jag gjorde i morse o skjutsa A till skolan:)Jag har ledig fm o börjar jobba vid lunch tid.Trevlig Helg på dej/familjen!Fina bilder...mjau!

    2011-02-18 | 09:55:55
  • Freja säger:

    Härliga bus och vilken fin morgon! Hoppas helgen blir lika fridfull:D

    2011-02-18 | 16:25:55

Kommentera inlägget här: