majjaeriksson

Ibland är livet bra härligt

Kategori: Maja

Idag ska jag klippa mig. Det är ungefär det värsta jag vet. Jag gillar inte att sitta i den där stolen och stirra på mig själv. Men ibland måste man. Jag tror att jag ska börja ha lugglugg. Kort, rak lugg över hela pannan liksom. Det blir spännande. :)

Nu ska ni få se några bilder från yesterday:








Ibland är livet bra härligt ni! :) Spinnigen igår gick bra också. :)

Hoppas ni fortsätter läsa för imorgon ska jag på Halv ett hos mig- lunch hos Moa. Jag har redan fått menyn, men ni får se den imorgon! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Fina bilder...o A o jag skrattade gott åt kisse katt bilden:)!Spännande med "halv ett hos mej lunch"hos oss är det Augusts tur i helgen...han har förrätten klar för sig säger han...

    2011-02-09 | 11:11:27
  • Freja säger:

    Hi hi, jag vet också menyn! Ni kommer få det sketatrevligt och gott tror jag! Och vad härligt med en kattbild, börjar bli lite hundtrött här... Kattmänniska som man är;)

    2011-02-09 | 17:36:28
  • lille säger:

    andra bilden = <3<3<3

    2011-02-10 | 19:38:37

Kommentera inlägget här: