majjaeriksson

fotomaja

Kategori: Maja

Hej. Idag har jag gått och blivit medlem på fotosidan.se. Det är en sida där fotografer (=en person med ett seriöst intresse för att fotografera, man behöver inte vara duktig, men man ska ha viljan att utvecklas) lägger upp bilder och får sina bilder kommenterade. Om man har tur! Jag har redan fått ett kommentar! Vad kul det är med foto och vad jag har att lära. Jag har kollat runt i massa album som är upplagda av riktigt duktiga fotografer. Först blir jag lite avundsjuk när jag ser vilka otroliga bilder folk tar men sen blir jag inspirerad och glad och inser hur gärna jag vill utvecklas!

Nu... Några bilder från när jag var ute nyss:










Tjohej!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Kul med fotosidan! Dom har en sjukt inspirerande foto-tidning också som jag kan tipsa om. Har själv läst den några gånger och snott lite idéer och fått tips! Tror att dom publicerar bilder från hemsidan i den, så vem vet, snart kanske dina foton dyker upp även där:D

    2011-02-19 | 16:43:59

Kommentera inlägget här: