majjaeriksson

det här fick mig att le idag...

Kategori: Maja

Jag hade tänkt att vänta lite med detta inlägg, men nu kände jag att jag inte kunde hålla mig längre.

Igår fick jag post. Ett kuvert från posten. Det var en avi på ett paket jag skulle hämta. Jag blev väldigt fundersam för jag har inte beställt något. Förutom foton men de hamnar direkt i brevlådan. Avsändaren var en Expertbutik i en annan stad och det gav mig inget... Jag funderade och funderade men kunde inte fatta vad det var för något. Idag for jag och pappa till Ica för att hämta ut paketet. Det var spännande för jag hade ju ingen aning om vilken form det skulle ha eller hur stort det skulle vara. Jag höll på att få hjärtat i halsgropen när tjejen bakom disken grabbade tag i en jäkla låda, men som tur var ställde hon tillbaka den och jag fick ta emot ett paket som var lagom stort. Så fort jag kom till bilen rev jag upp kartongen och detta var vad jag hittade:




Ett litet brev med otroligt fina ord och en fotobok! :)

Det var från Karin Danielsson. Hon är en gammal vän till familjen! :)

Jag blev så otroligt glad och överraskad så ni förstår inte! Ett leende fastnade på mina läppar långt efter att jag slitit upp lådan. Varför?
Jo...
- Karin läser min blogg...
- och hon gillar den...
- så till den milda grad att hon vill ge mig något för det...
- hon kommer på idén...
- skriver ett litet brev...
- och skickar mig ett brev och en fin/bra fotobok

Förutom att denna överraskning får mig att le får den mig att vilja blogga ännu mer och ännu bättre och jag uppmanar er som vill, att säga vad det är för slags inlägg ni gillar bäst och vad ni kanske gillar mindre så att jag kan anpassa mig och få fler glada läsare.

Stort tack Karin och jag hoppas att du fortsätter följa min blogg och framförallt att du fortsätter tycka om den! ;)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Hallå!



    Vilken toppen överraskning. Vad kul att Karin skrev till dig.Det är bra med vänner!!!



    Mormor

    2011-02-16 | 18:41:52
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Karin säger:

    Kul att det gjorde dej glad :) det var meningen ;) Boken är toppen om man vill lära sej mer om skärpedjup, bländare och slutartider. Klart jag fortsätter läsa din underbara blogg. Du har ju talang för att fota och skriva. Har du inget för dej i höst så behöver jag alltid barnvakt! Kram

    2011-02-16 | 21:11:52
  • faster säger:

    Åh va roligt med paketet...så kul!!!o du jag tycker du ska fortsätta i samma anda som nu när du bloggar...blandat om allt...ja precis som nu alltså:)kram

    2011-02-17 | 19:09:43

Kommentera inlägget här: