majjaeriksson

bästis-nördar

Kategori: Maja

Hejsan!
Igår var jag som skrivet hos Moa. Vi såg på Kejsarens nya stil, Alvin och gänget och några Björn Gustafsson klipp. Det var en bra kväll! Jag skulle sova över där och det blev dax att fälla upp gästsängen...
I detta läge är sängen uppochner... Bonzo var inte bra på att hjälpa till!

Idag har vi tränat...


Och ätit lunch på Sjöbris...




Inte nog med det! Vi har dessutom planerat att vi ska ha Halv ett hos dig, liksom trerätterslunch. Det ska bli riktigt kul! Moa kör sin lunch någon gång denna vecka å så jag nästa. :) Och... håll er i nu, för detta är inte riktigt normalt. Vi ska även ha små redovisningar för varandra. Liksom, så vi blir allmänbildade. Typ. Denna vecka har vi valt varsitt land, jag - Belgien, Moa - Canada. Hahaha. Vilka nördar vi är alltså! De bästa nördarna!
Bästis-nördar! <3

Huhi.

Vi hörs snart igen!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, Bonzo är bäst på att vara i vägen. Ni har det väl bäst du och Moa!

    2011-02-05 | 16:49:43
  • Moa säger:

    Hihi! Tack för den här veckan! Nu ser jag fram mot nästa höjdervecka!! :D

    2011-02-05 | 17:30:53

Kommentera inlägget här: