majjaeriksson

Kände att det var läge för en mängd massa härliga foton så här på måndagen.

Kategori: Maja















En lite tillbakablick i arkivet. :)

Jag befinner mig i detta nu i Sonnorp. I soffan. Jag myser för mig själv och har det ganska bra. Jag är inte i skolan av den enkla anledningen att jag är klar för terminen. Jag kände inte för att bara sitta där vid datan och fördriva tiden hela dagen. Imorgon åker jag däremot tillbaka för hängning av vernissage, julbord och julrevy och för att stanna över natten. Och på onsdag är det vernissage och glöggmingel och sen avslutning. Mamma och pappa kommer ta bilen ner och hämta mig. Om väglaget inte blir för o lämpligt vill säga. Jag hoppas att de kan åka för då slipper jag åka tåg med ganska mycket packning, och jag slipper vänta på tåget och de får se mitt rum som de inte har sett eftersom jag har bytt sen jag flyttade ner. Men vi får se. Och sen är det jullov. Jullovet ska firas in med mys med min kära vän Moa, som kommer hit på onsdagkväll. :)

Nu... ska jag ta en promenad, under snön som äntligen faller!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härliga bilder, härliga veckoplaner! Ha det bra Maja!

    2011-12-19 | 15:21:04

Kommentera inlägget här: