majjaeriksson

Antar jag

Kategori: Maja



Jag vet inte vad som kommer hända.
Jag gillar att planera och att ha kontroll över läget och just nu är jag så långt ifrån det man kan komma.
Jag vet inte vad som händer i sommar. Kommer jag ha ett sommarjobb att gå till?
Jag vet inte vad som händer i höst. Om jag överhuvudtaget kommer in på någon av skolorna som jag har sökt.
Och det värsta är att jag inte riktigt vet när jag får besked. Jag tror att jag har besked om ungefär en månad... Usch, vad nervös jag är. Tänk om jag inte kommer in någonstans, vad hittar jag på då?
Borde jag söka till universitet igen? För säkerhetsskull.
Jag vet inte.
Det är mycket jag inte vet just nu.
Jag får väl bara hålla tummarna och tänka positivt, men ändå inse att ingenting är säkert.
Antar jag.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Det går säkert bra! Du kommer nog in på någon av skolorna, jag tror du kommer in där du helst vill, vilken det nu är. Nästa dilemma kanske är att du måste välja skola och det är väl positivt.Kram

    2011-04-11 | 14:06:18
    Bloggadress: http://majjaeriksson

Kommentera inlägget här: