majjaeriksson

Uppdatering: Ansökningar

Kategori: Maja

Hittills har jag skickat iväg två ansökningar.
Det handlar om dessa två folkhögskolor/kurser:

- Gotlands folkhögskola/Fotolinjen: http://www.gotland.fhsk.se/index.php?option=com_bookit&puff_id=15&Itemid=46

- Tollare folkhögskola/Journalistkurs reportage – skriva, fota, redigera: http://www.tollare.org/tollare-folkhoegskola/saerskilda-kurser/journalistkurs-reportage.aspx

Och nu är det bäst att jag börjar ta tag i nästa ansökan. Men den är klurigare, för nu måste jag skicka med foton. 6-8 foton. Vilka jag vill. Jag tänkte ladda upp några av de jag funderar på här nedanför och så får du gärna lämna en liten kommentar om det är någon bild du tycker om. Gärna med en liten motivering. Tips på hur jag ska tänka är också välkommet. Jag behöver all hjälp jag kan få...

(Tryck på bilderna för förstoring!)
     

     

Kanske lägger jag upp några fler foton som jag tycker om en annan dag. Det beror på hur mycket hjälp ni kan ge mig!

Tack på förhand! :)

Maja.


Kommentarer

  • kajsa säger:

    heeej majsan!



    jag tycker absolut att båda korten på kissen ska vara med i din ansökan, och ansiktsbilden på ellen, och så kortet på solnedgången. men det är bara vad jag tycker, du kan ju mer om sånt här än jag! :)



    LYCKA TILL NU! <3

    2011-04-06 | 10:17:47
  • mormor säger:

    Ja, du det är inget lätt val, du tar såå mycket bra foton.

    Ellen är alltid ett favoritmotiv. Ellens? blå naglar med ett löv är bra. Jag har många naturbilder på väggen som också är favoriter.

    Jag tror din egen känsla för bilderna är det bästa urvalet. Mormor

    2011-04-06 | 10:26:44
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Emelie säger:

    Tack snälla! :) Tycker du tar riktigt fina foton!

    Solnedgången och porträttbilden är mina favoriter :) Sen gillar jag den första motljusbilden och bilden med fåret (tror det är ett får, haha) väldigt mycket!

    Tror det är bra om man skickar in foton som varierar lite, någon porträttbild, någon macro, djurbild osv! Håller mig uppdaterad här så jag får se fler fina bilder från dig! :)

    2011-04-06 | 11:23:54
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se/
  • Karin säger:

    Alla är jättefina Maja!! :) Var jag tvungen att väla skulle det bli katterna, den längst upp till höger (visar att du har bredd på ditt fotande) och såklart Ellen!

    Kram Karin

    2011-04-06 | 14:21:37
  • Lille säger:

    Är helt såld på de 3 naturbilderna, skulle vilja hänga upp dem på väggen. Var STOLT <3

    2011-04-06 | 15:57:19

Kommentera inlägget här: