majjaeriksson

Tjenixen.

Kategori: Maja



Då har man varit hos tandläkarn, i deras nya lokaler! Det var fint! :)

Idag händer det nog inte så mycket mer än box ikväll. Men det är inte så bara det. Jag saknar boxen och jag saknar framförallt Moa!

Lite saker som kommer hända snart och som ska få er att fortsätta titta in här:
- Moa och jag ska nog med största sannolikhet kolla in någon mysig majbrasa på lördag!
- Jag ska till optikern på måndag och förhoppningsvis hitta ett par nya glasögon!
- Jag ska klippa mig på onsdag!
- Jag ska till Tollare folkhögskola på torsdag!
- Jag ska till... ett ställe som jag inte kan avslöja här än... fredag-söndag nästa vecka!

Spännande va!? Om ni fortsätter att kolla in här så kommer ni få ta del av alla dessa saker! ;)

Så... håll er uppdaterade vettja! ;)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Mycket spännande! Jag är uppdaterad till 1000!

    2011-04-28 | 17:39:15
  • mormor säger:

    Ha,ha....jag trodde du skulle försäga dig!!

    Mormor

    2011-04-28 | 20:19:43
    Bloggadress: http://majjaeriksson

Kommentera inlägget här: