majjaeriksson

Då var en borta...

Kategori: Maja



Idag fick jag ett negativt besked från Gotlands folkhögskola i Hemse. Det blir ingen fotolinje där för mig. Synd? Ja, självklart. Just det alternativet har varit en favorit. Men den senaste tiden har jag känt så här:

1. Reportagekursen på Tollare folkhögskola i Nacka(som jag ska upp till på intervju och så på torsdag nästa vecka)
2. Fotolinjen på Sörängens folkhögskola i Nässjö
3. Fotolinjen på Gotlands folkhögskola
4. Fotografi på Forsa folkhögskola i närheten av Hudiksvall
5. Skrivarlinjen på Tärna folkhögskola i Sala
6. Litteraturvetenskap A på Örebro Universitet

Jag fortsätter helt enkelt att hålla tummarna för de andra skolorna? Det gör ni också hoppas jag!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hm.. Synd, men jag håller tummarna för de andra ansökningarna!

    2011-04-27 | 18:55:12
  • Moa säger:

    Synd med Gotland! Men jag håller tummarna på övriga, Tollare verkar jättekul, men jag tycker att det är lite långt från Smålandsskogen ja... ;) Hihi!

    2011-04-27 | 22:17:11
  • mormor säger:

    Tollare blir nog jättebra, tror jag, eller någon av dom andra...



    Mormor

    2011-04-27 | 22:49:12
    Bloggadress: http://majjaeriksson

Kommentera inlägget här: