majjaeriksson

viggo, fågeholk och självinsikt

Kategori: Maja

Hej. Nu befinner jag mig återigen hos Viggo. Känns som att jag bara är här. Fast det är jag ju verkligen inte egentligen. Viggo har nu mumsat i sig sin frukost och ligger och jäser på golvet. Förut delade vi på en morot. Det var smaskigt.

Nämen här är han ju:


Och kolla vilken fin fågelholk de har på gården här:


Jag skjutsade Ellen idag! Och jag vet inte varför. Förra veckan sa jag att det var slut med det, men så blev det alltså inte... Jag är för snäll. Jag måste bli dummare! Det får bli dagens uppdrag/utmaning!

Vi hörs ikväll eller imorgon!

Ciao!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, det var minsann en fin fågelholk!

    2010-09-21 | 15:23:55
  • Moa säger:

    Haha! Lycka till att bli dummare!! Det är liksom inte din stil.

    Känner jag dig rätt kommer du skjutsa Ellen varje gång hon ber om det, ibland kommer du snäsa i att du banne mig inte tänker göra det, men sen ångrar du dig lika snabbt och skjutsar henne i alla fall! Hihi! I know you! ;)

    2010-09-22 | 13:59:14

Kommentera inlägget här: