majjaeriksson

trötter

Kategori: Maja

Hej. Vet ni vad jag är? Svaret är trött. Kanske p.g.a att:
- Jag gick upp halv sex.
- Jag satt i ett tåg som stod stilla i 1,5 timme.
- Grupparbetet har strulat lite och är lite svårt.
- Jag har inte ätit ordentligt.
- Jag träffade på en tant när jag väntade på tåget, hon berättade sin livs historia för mig. (bl.a. att hon skulle åka buss och sen gå 6 kilometer där det inte finns några hus eller någonting, att hon varit sjuksköterska och idag pratat med 2 19åringar exklusive mig...)
- Åkt tåg igen.

Jag märkte att det inte lätt så jäkla jobbigt när jag läste igenom det nu, men det känns i huvudet.

Nu ska jag ta mig en macka och te!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Visst låter det litet jobbigt, framförallt att sitta 1,5 timma på ett tåg. MEEN med litet mat i magen och en bok eller något annat läsbart blir det nog bättre i fortsättningen (även om tåget strular)



    Mormor

    2010-09-01 | 17:01:37
  • Freja säger:

    Då är du väl värd macka och te!

    2010-09-01 | 20:43:34

Kommentera inlägget här: