majjaeriksson

Tio saker...

Kategori: Maja


...ni bör veta om mig:

¤ Jag har en leverfläck under vänsterfoten
¤ Min toadörr gnisslar något förfärligt, men jag gör aldrig något åt det
¤ Jag är aldrig sjuk och då menar jag verkligen aldrig.
¤ Jag hatar min mammas nysningar, men nyser exakt lika högljutt och fult själv
¤ Jag har alltid drömt om att skriva en bok
¤ Det händer ofta att jag gråter floder när jag ser på film
¤ Jag glömmer alltid vilket datum jag tog körkort (3 mars detta år - jag var tvungen att kolla i kalendern)
¤ Jag ritar alltid blommor när jag kladdar och funderar - de blir aldrig riktigt bra
¤ När jag var liten så kissade jag ofta på mig av den enkla anledningen att det var roligare att leka än att besöka toaletten
¤ Jag lider av hemska humörsvängingar

Så, där har ni det. Jag vet att ni har grubblat, men nu har ni svaren här. Svart på vitt. Allt är sant!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Maja det kommer att bli en bok. det är jag säker på!

    Du är bäst, du klarar både bok och studier det är jag säker på,meeen bäst är du på foto så varför inte en fotobok...



    Mormor

    2010-09-06 | 18:46:11
  • faster säger:

    hm...vissa punkter stämmer ju på mej me...kusligt:)men vi är ju släkt:))

    2010-09-06 | 21:11:26
  • Moa säger:

    Hihi! :) Jag kan intyga alla 10 punkter! Nej förresten jag tycker inte att du har några vidare humörssvängningar..? ;)

    2010-09-07 | 19:44:05

Kommentera inlägget här: