majjaeriksson

Örebro

Kategori: Maja

Igår klockan halv tre lämnade Moa och jag Motala och idag kan vi hem vid halv två. Vi har haft det jättebra därimellan! Teatern var jätterolig, resan gick bra, vi bodde bra och åt gott och hade världens bästa sällskap. Moa och jag är nämligen bäst! Här kommer bilder från vår lilla semester:

Moa är snygg på tåget:


Moa och jag vid slottet:


Moa i vårat mysiga rum på vandrarhemmet:


God mat som jag åt:


Moa utanför teatern:


Äventyr i vandrarhemmets korridorer:


En härlig bild:


Och morgonens frulle:


Och så lite mer eller mindre interna små ord och fraser:

"Du är en medelmåtta, jag är brighti bright!"                    Resans frukt: Banan
                       Rullatorprat                       "Kraa kraa"                                      Moa The Radio Dj
"Ska vi blänga lite på alla och se vem som flackar med blicken?"     Framfusig autografjakt
            Uråldrig ringsignal överröstar opera

Med mera Med mera Med mera

TACK MOA! :) <3

Nu ska jag lämna Charlottenborg (jaaa, datorn hemma är fortfarande paj!)

Vi hörs imorgon!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Asså, shit va tråkigt mitt liv skulle va utan er och era äventyr! Vilken underbar resa ni verkar haft! Hoppas teatern var bra!!

    2010-09-24 | 23:13:26
  • Moa säger:

    Tack för världens roligaste resa!! :) Vi har så himla roligt du och jag, ALLTID! :) Hihi!! KRAM

    2010-09-25 | 21:40:49

Kommentera inlägget här: