majjaeriksson

Nämen, det är ju kalas!

Kategori: Maja

Idag har jag varit på kalas. Imorgon fyller nämligen kussen August 10 bast.

Här har ni huvudpersonen (som aktar sig för den fräna helikoptern):


Den snygga tårtan (jag funderar på vad jag ska beställa för motiv när jag fyller år...):


Sötisen Äpple:


Och Hedwig:


Kalaset hade alltså allt som ett kalas behöver ha! :)

Imorgon är det Örebro som gäller. Men, ingen tidig morgon för det. Nej, jag tar tåget 12.29! :)
Dessvärre är jag nog inte hemma förrens halv åtta, men det känns bättre än att gå upp halv sex!

Vi hörs imorgon, ta hand om er!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Kalas<3!

    2010-09-12 | 19:45:52
  • August säger:

    korten blev bra:)roligt att du hade kameran med dej.

    2010-09-13 | 17:49:06

Kommentera inlägget här: