majjaeriksson

jag är en utnyttjare, lite om dagen och lite om morgondagen

Kategori: Maja

Hej. Idag utnyttjar jag Moas dator. Men bara lite. Vi har bokat vandrarhem nu så att vi kan sova över i Örebro efter teatern på torsdag. Det gick nämligen inget tåg efter en viss tid på kvällen så att säga. Men nu har vi det kirrat.

Idag har jag också träffat Lollo på stan. Vi planerade lite hemligheter och så lunchade vi gott. Och sen åkte jag hem och pluggade ganska duktigt. Och imorgon ska jag plugga mer och baka och gå på kalas.

Men nu ska Moa och jag äta glass!

Ching!

Maja.

Kommentarer

  • kajsa säger:

    hemligheter? hihi

    2010-09-18 | 15:32:18
  • Freja säger:

    Låter bra det, har man gett nån en telefon får man visst låna dens dator tycker jag. fair deal så att säga:) Glöm inte o rösta (rödgrönt) imorn också, om det inte redan är gjort:D

    2010-09-18 | 16:52:20
  • Moa säger:

    PLING!

    2010-09-18 | 19:25:47

Kommentera inlägget här: