majjaeriksson

fortfarande datafel och en trevlig stund på stan

Kategori: Maja

Hej. Nu kanske ni tror att internet funkar hemma... men nej, det gör det inte. Jag har återigen hamnat i Charlottenborg. Jag hade på känn att jag skulle sjunka på lågt.
Men iallafall, idag har jag varit på stan och lunchat med Anneli. Vi hade det mycket trevligt! :)
Jag åt den här goda kycklingsalladen:


Och sen upptäckte jag att Motala är väldigt fint så då fotade jag lite:




Nu ska lillasyster ha datan, vi måste ju hinna båda två innan mamma kommer och hämtar oss. :P

Vi hörs (kanske imorgon, kanske inte) Om jag känner mig rätt så hörs vi, på ett eller annat sätt. ;)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du är bäst som gör såna uppoffringar för dina läsare;D Det uppskattas, livet blir liksom lite tråkigare utan nya inlägg på din blogg!

    2010-09-16 | 19:24:03

Kommentera inlägget här: