majjaeriksson

fin morgon, lunch i sol och snart filmmys

Kategori: Maja

Hej. Idag har jag varit i Örebro. Det var inte så kämpigt att gå upp halv sex ändå (kanske för att jag inte gick upp precis halv sex, utan lite efter ;)). Det var en fin morgon. När jag satt där på tåget och kikade ut på dimman och frosten och så småningom soluppgången så bestämde jag att imorgon ska jag gå upp vid sju och fota. Om det verkar vara fint väder på g såklart, det kommer bli mysigt och fint, förhoppningsvis. Frågan är bara vad jag säger när klockan ringer imorgonbitti...?

Men iallafall. Det har varit en bra dag. Jag tror att det fastnade en del grammatik där uppe i hjärnkontoret, utan att så mycket annat ramlade ut så att säga. :) Och det är ju bra!

Här kommer två små mobilbilder från när jag satt vid slottet och åt lunch:




Jag kom till Motala vid halv fyra och då hämtade pappa mig.
Nu ska jag läsa bloggar och sen ska jag se Notting Hill med lillesyrran. :)

Ta hand om er!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, det är verkligen värt att gå upp tidigt på morgonen när solen skiner! Speciellt med kameran i hand:)

    2010-09-30 | 19:37:02

Kommentera inlägget här: