majjaeriksson

en gammal solnedgång och grubbel

Kategori: Maja


Jag vill fota solnedgången någon gång igen

God kväll.
Det är sannerligen inte varje dag som det rullar in tre inlägg här på bloggen. Men ibland så. Idag är en sån dag. Jag har inte gjort så mycket idag. Jag har läst ut en bok om en man som åt ett flygplan, jag har städat mitt rum, jag har ätit kött som smakar som det luktar på kolmården, jag har sett på film och lite till. Jag är lite grubblig idag. Ni vet, jag grubblar. Det är lätt att man gör det ibland. Bara försvinner bort. Dåtid. Nutid. Framtid. Ingemansland. Drömmar. Frågor. Ja ni vet, grubbel.

Jag vet att jag måste plugga imorgon. Det känns jobbigt. Det är lite svårt. Jag vill inte ge upp men jag gör lätt det när det tar emot. Men jag ska försöka. Jag ska kämpa och göra mitt bästa. Försöka varva pluggandet med något ojobbigt och osvårt.

Vi får se hur många inlägg det blir imorgon.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hm, blev lite nyfiken på den där mannen som åt upp ett flygplan boken... Lät lite mysko;) Fin bild!!

    2010-09-06 | 17:57:52

Kommentera inlägget här: