majjaeriksson

datastrul, höstpromenix, äpplepaj och öööreeebrooo med Moooaaa

Kategori: Maja

Hej. "Förlåt" för att jag inte skrev igår. Datan hemma är fortfarande trasig, eller internet. Det börjar gå mig på nerverna. Nu sitter jag därför vid mormor och morfars dator igen.
Här kommer lite foton som jag "brände av" igår:








En fin höstpromenad blev det!

Mamma var hemma med några dagisbarn igår. De är så mysiga och säger så roliga/gulliga saker.
Några exempel:
"Ska vi gå i bajs nu?"
"Wow, vilken stor stege du har Lena!"
Och den bästa, Sandra (en häst alltså) la nästan mulen på ett barns huvud, varpå barnet säger:
"Det var ganska skönt."
Till detta får ni lägga lite bebisspråk. Hihi. Så himla sköna barn.

Men nu över till idag. Idag är det äntligen torsdag och ni vet väl vad det betyder; Moa och Maja ska till Örebro! Wohoo. Vi åker med tåget halv tre och det ska bli sååå kul ändå tills vi kommer hem imorgon klockan halv två. Då kommer jag bjuda på smaskiga bilder och härliga detaljer om vår lilla semester, var så säkra!

Vi hörs imorgon då (förhoppningsvis på en dator i Sonnorp för en gångs skull!)(men det är klart jag får ju äpplepaj av mormor, det får jag bannemig inte hemma!)

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hi hi! barn är bäst alltså:D

    2010-09-23 | 11:32:12
  • faster säger:

    kul med er lilla tripp...ni kommer får det kanon det är jag säker på....o mums med äpple paj...ska nog gå till grannens(Staffans bror asså) trädgård o palla lite o göra en paj...

    2010-09-23 | 11:42:28
  • Moa säger:

    Haha! Barn är ju för sköna alltså! :)

    2010-09-25 | 21:37:52

Kommentera inlägget här: