majjaeriksson

Dagens Cooling, lite skola, lite shopping, lite fräsiga brillor, ni vet

Kategori: Maja

Hej. Idag har jag avverkat Öret och Linkan (Örebro och Linköping alltså). I Örebro var det skola som gällde och i Linköping lite shopping. Men nu ska jag berätta om Dagens Cooling:
Detta hände vid ett övergångsställe som jag spatserade förbi i Örebro idag; En hund ställde sig på bakbenen och tryckte på knappen (för att få gå över ni vet) åt sin lata/smarta husse. Det tyckte jag var riktigt coolt, så därför tilldelar jag den hunden titeln "Dagens Cooling." Och iallafall, min första tanke då var: "Wow, en hund skulle jag ha." Men sen kom jag på att det roliga med promenader i stadsmiljö är ju just att trycka på de där övergångsställeknapparna. Så nej, jag vill inte ha någon hund.

När jag kom hem till Motala med tåget så hämtade mamma och Ellen mig med bilen och så for vi till Linköping. Jag shoppade en typ... tunika och strumpbyxor. Jag tror att jag ska ha det imorgon! :) Och så brände jag av den här bilden på min syrra o ett par fräsiga brillor:

OBS! Hon köpte dom inte!

Nu ska jag kolla på Idol och förbereda mig inför morgondagens redovisning!

Vi hörs imorgon!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du borde sagt åt henne på skarpen att köpa dom där glasögonen.. Och använda dom varje dag:D hi hi!!

    2010-09-08 | 22:20:34

Kommentera inlägget här: