majjaeriksson

tjugonde oktober tvåtusentio

Kategori: Maja

Idag har jag varit i Öret. Redovisningen gick bra, lektionen var intressant och det känns bra inför måndag då jag ska dit nästa gång. Bara en sak att klaga på, tåget hem var försenat. Men men. Så är det ibland. Och vad har jag lärt mig idag? Jo, att jag måste skaffa vinterskor och vinterjacka!

Imorgon blir jag hundvakt två veckor framöver. Hur kommer det sig undrar ni!? Jo, kusinerna ska till USA och deras katt ska då vara hos mormor och morfar och då får Selma (som annars bor hos mormor och morfar) vara i Sonnorp. Det blir bra. Då kommer jag ut på lite promenader! :)

Och vet ni, Moa och jag ska börja träna tillsammans! På Korpen. Vi är så jäkla pepp alltså. På måndag ska vi träffas och se vad vi ska ha för kort och vad vi ska satsa på och så. Men det känns jättebra, jag behöver verkligen aktivera mig lite mer så att säga! :)

Avslutar med en bild på mig själv för att göra inlägget lite roligare:

Hehe.

Ta hand om er och lova att ni fortsätter läsa! Eller jag ska vara snäll, ni behöver inte lova!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jag lovar att jag fortsätter läsa, din fina blogg! Hejja dej o Moa och eran träning!

    2010-10-20 | 17:35:03
  • Anonym säger:

    jag lovar :)

    2010-10-20 | 22:14:28
  • kajsa säger:

    och det var jag som kommenterade här ovanför.

    2010-10-20 | 22:15:03
  • Moa säger:

    Jag lovar!! :) Och jäklar vad vi ska träna sen! :)

    2010-10-21 | 13:39:26

Kommentera inlägget här: