majjaeriksson

öppen dag, jag ser framemot imorgon

Kategori: Maja

Hej på er! Tack för att ni läser, det gör mig glad. :)

Igår blev jag klar med bordet, men ni får inte se det än... det ska lackas först. :) Jag tycker att det blev bra och det var framförallt roligt att göra. Nästa sak jag tidningspapprar in ska bli röd. Fast jag vet inte vad det ska vara eller när, men någon gång gör jag det ju säkert igen och då ska det vara rött.

Idag ska jag inte göra så mycket. Eller rättare sagt, jag vet inte vad jag ska göra idag. Vi får se.
Jag längtar till imorgon, då ska jag träffa Moa. Vi ska fika och kolla på draget. Självklart ska vi heja på samhäll. Om det blir något överhuvudtaget... det stod i tidningen idag att någon hade tuttat på två papperskorgar inne i skolan. Aj aj aj. Förskräckligt dumt gjort. Men själva dragkampen blir nog av iallafall, det hoppas jag.

Ha en bra dag!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: