majjaeriksson

HejHejsanHallåTjenaGoddagTjenixenHalloj

Kategori: Maja

Nu har Selma och jag varit ute på en härlig promenix.




Selma drog på som bara den idag. Ibland kändes det som att hon sprang och jag liksom bara åkte med i leran. Men det var härligt! Jag ser det som en uppvärmning inför mitt nya liv som börjar om en vecka. Då är det träning som gäller. Vi kickar igång med spinning och sen får vi se vad det blir! Jag känner mig väldigt pepp faktiskt! ;)

Annars då? Joo, glädjen efter tentaresultatet hänger i idag också och så ser jag framemot imorgon. Då blir det lunch med Lollo och på kvällen blir det hockey med Lisa, mamma och Ellen. Vi ska kolla när Matheus lag kör. Det ska bli kul! :)

Men denna dag blir nog också bra, trots att jag inte har några direkta planer.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: