majjaeriksson

födelsedagsfirande, bordkoll och trevlig helg

Kategori: Maja

Hej. Idag har jag varit och firat min vän Kajsa. Hon är hemma nu några dagar och idag fyller hon alltså år. Grattis igen Kajsa och tack för munken! ;) <3

Och nu... gör jag inte så mycket. 
Men kolla hur det hur det går med bordet:




Det blir väl lite läckert?! ;)

Får se om jag limar och klipper lite mer här på eftermiddan/kvällen.

O just det, jag fota aldrig imorse. Men jag vaknade faktiskt och jag gluttade bakom rullgardinen och det såg inte alls fint ut så jag sov lite till. Men en annan dag, då jäklar blir det morgonfota av!

TREVLIG HELG FRÅN MIG TILL DEJ!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Så häftigt bordet blir....

    2010-10-01 | 21:29:26
  • mormor säger:

    HÄFTIGT!!! bordet alltså. Vad duktig du är.



    Kram



    Mormor

    2010-10-02 | 00:02:47
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Freja säger:

    Shit va fint det blir! Ernst, släng dej i väggen!!

    2010-10-04 | 19:25:01

Kommentera inlägget här: